Ett stort grattis från oss på Styrelsekraft – Women on Boards till alla fantastiska deltagare som genomgått årets Styrelseprogram och nu diplomerats!
Styrelsekraft verkar för att öka andelen kvinnor i svenska bolagsstyrelser och bidra till ett mer hållbart, konkurrenskraftigt och framgångsrikt näringsliv. Programmet grundades på initiativ av dåvarande näringsminister Maud Olofsson och har sedan starten gett kvinnor i ledande positioner möjlighet att utveckla sin styrelsekompetens genom utbildning, mentorskap och ett starkt professionellt nätverk.
Vi är stolta över att få följa ännu en grupp kvalificerade ledare på deras resa i framtidens styrelserum och vill samtidigt rikta vårt varmaste varmt tack till alla mentorer, partners och engagerade personer som gör denna satsning möjlig år efter år – utan er alla hade detta inte varit möjligt 🧡 .
Stort lycka till i era fortsatta styrelseuppdrag – vi ser fram emot att fortsätta mötas på våra nätverksträffar!