2022 genomförs programmet i pilotform i Stockholm. Det kommer att pågå under ett år. De deltagare som kvalificerar sig kommer att matchas mot en mentor och få delta på seminarier för att fördjupa sina kunskaper och bygga sitt varumärke. I programmet ingår även medlemskap i Styrelsekraftnätverket, ett kvinnligt nätverk för kvalificerade styrelseledamöter med både nationell och internationell förankring.Sista ansökningsdag är 25 mars. För mer information och ansökan se: https://styrelsekraft.se/om-styrelsekraft/mentorprogram